Östarreichisch - a Sproch mit vüle G'sichta

Auch bei uns san de "Fisoin" de grünen, langen und die "Bauln" de Bohnen :D

Schau wie schwer ich mir in Wien tu mit Fisolen, Paradeiser und Erdäpfl und selbst Frankfurter, wenn einem die ganze Kindheit, Bohna, Tomata, Grumpira und Wianerle vorgesetzt werden...

Achja und vielfälltigkeit bei Bier oder dafür passende Ausdrücke gibts in Vlbg. auch nciht viel, man bestellt:

A Mohra (Mohrenbräu- im Unterland),
A Fohra (Fohrenburger im Oberland),
oder wenns nicht anderst geht a Egger (hauptsächlich im Wald)

Grundsätzlich bekommt man dann ein großes Bier, ein kleines muss man extra betiteln mit ".., a klens ab'r" :D


Und eine Quizfrage: Was ist ein "Gadaladalällar"??
 
Kennt ihr:

  • a Gscherblert Kleingeld
  • a Iaxn wie hoaßn des auf deutsch... unta da Iaxn hoit... Achsel? Is das das deutsche Wort?
  • a Meu voi An Mund voi
  • a Noagal a Schluckerl
  • aKraxn (nicht als Auto gemeint) Buglkraxn? a Korb den ma am Rücken trägt...
  • a Leitn a steiler Hang
  • a Hurass i kenn nur urasten... unnötig was machen
  • a Gwiax scho wieder... wie hoaßts auf deitsch... a Problem haben mit jemanden
  • heinga des is jo a so wia's hoaßt... deutsch? Wiese mähen, Heu draus machen
  • a Ruamzuzla a unsympathischer Mensch (Burgenländer)
  • oaschlings oft gehört... aber ka Ahnung

:D bin neugierig ob's bei dir des Gleiche is...
 
Schau wie schwer ich mir in Wien tu mit Fisolen, Paradeiser und Erdäpfl und selbst Frankfurter, wenn einem die ganze Kindheit, Bohna, Tomata, Grumpira und Wianerle vorgesetzt werden...

Achja und vielfälltigkeit bei Bier oder dafür passende Ausdrücke gibts in Vlbg. auch nciht viel, man bestellt:

A Mohra (Mohrenbräu- im Unterland),
A Fohra (Fohrenburger im Oberland),
oder wenns nicht anderst geht a Egger (hauptsächlich im Wald)

Grundsätzlich bekommt man dann ein großes Bier, ein kleines muss man extra betiteln mit ".., a klens ab'r" :D


Und eine Quizfrage: Was ist ein "Gadaladalällar"??

Pfau, bei Vorarlbergerisch muss ich passen... da hab ich keinen im Freundeskreis....
Freu mi scho auf a Auflösung :D
 
:D bin neugierig ob's bei dir des Gleiche is...

Sehr gut - setzen! :)

Die Kraxn ist bei uns des Hoiz-Gstö auf de Föda (sic! :D), wo des nosse Gros aufeghängt wiad.

A Hurass is a Viech, vo dem ma si glaub i nua sea ungean stechn lossat. Im Hochdeitschna a ois Hornisse bekannt. ;)

Bei uns is des Gwiax a Duachanaund.

A Ruamzuzla is bei uns a Feigling, wos erm oba eh a zu an unsympathla mocht... :)

Oaschlings foat ma zB mit an Auto in a Einfoat, waunn des Hintatäu zerscht einefoat! ;)

GLG
VERA
 
oaschlings = aschling (sogn wir) = Rückwärts

oiso kraxn kann jo vieles bedeuten
schiache oide kraxn = kann auch eine alte hässliche frau sein :eek:
oder kraxn = was zum tragen für kleinkinder zb.
oder kraxn = älteres semester beim auto
 
Sehr gut - setzen! :)

Die Kraxn ist bei uns des Hoiz-Gstö auf de Föda (sic! :D), wo des nosse Gros aufeghängt wiad.

A Hurass is a Viech, vo dem ma si glaub i nua sea ungean stechn lossat. Im Hochdeitschna a ois Hornisse bekannt. ;) Des is bei uns a "Hurnsau"(klingt nit grod nett) :cool:

Bei uns is des Gwiax a Duachanaund.

A Ruamzuzla is bei uns a Feigling, wos erm oba eh a zu an unsympathla mocht... :)

Oaschlings foat ma zB mit an Auto in a Einfoat, waunn des Hintatäu zerscht neifoat! ;) ah danke, jo des kinnt bei uns a des sein...

GLG
VERA

I hab amal a Freundin bei mir auf Besuch ghabt, die hat meine "kloan Fockalen" bewundert...
 
oaschlings = aschling (sogn wir) = Rückwärts

oiso kraxn kann jo vieles bedeuten
schiache oide kraxn = kann auch eine alte hässliche frau sein :eek:
oder kraxn = was zum tragen für kleinkinder zb.
oder kraxn = älteres semester beim auto


Kraxn kann auch so irgendein kaputtes oder nicht mehr ganz funktionstüchtiges Gerät sein ....
 
Oben