Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
du Bläampl: dummer Knabe
i kriag an Gaachn: sich maßlos ärgern
so a Ogrosl: so eine unansehnliche Person
an Fotz mochn: mit etwas nicht einverstanden sein
net unta'd Nosn ge: es schmeckt nicht
Guggarön: Augen
Weiß noch jemand von euch was ein "Spekuliereisen" ist?
Ist soweit ich das erfasst hab die "Wiener" Bezeichnung für Brille...
Heidelbeermarmalade stimmts den Hoaberstrudl mocht mei Oma am liebstenOsio mei Verwandtschaft von meim Vater kummt aus n Mühlviertl .... kann mi nur mehr auf HOABERMAMALAD erinnern
Sonst hob i eh vü Audrück do scho glesn, auf die i mi erinnern ko
a "Ogrosl" is bei uns a Stachelbeere (Frucht) und wenn bei uns wer an "Fotz ziagt" daun is er beleidigt...
Und in unsrer Region is "du bist a G'sicht" a Schimpfwort
hi,hi, ja du hast recht. Ist dann später oft auch in "Spekulierer" umgewandelt worden
warum, is ja ganz normaler ausdruck für ?? hmmm... scheibtruchn hoidGanz genial find ich ja die Scheibtruchn!
oder kennt wer: du bist heid so schaasaugat
blind sozusagen - zb dein handy liegt am tisch vor deinen augen und du suchst es schon 10 min lang
warum, is ja ganz normaler ausdruck für ?? hmmm... scheibtruchn hoid
so gehts mir manchmal wenn ich was sag u derjenige fragt mich dann: und wos hoast des auf deitsch??? mittlerweile weiss ich ja manche sachen schon weil ich es übersetzen lassen hab aber da kennt man nur das dialekt wort und nedmal das wort wies die restliche welt benennt
oder kennt wer: du bist heid so schaasaugat
jo bei de wiener is eh typisch mit da bestellung allá: a oatrige mit an kinderschaß an buckl und a 16.blech
da fallt ma nu wos ei
a hüsn bier = dosn bier
oder
fichtenmoped = Kreissäge
"obadoba" gfoit ma übrigens a sehr (schreibt man das so )
wie was horcht si aber guad anIch war mit freunden mal im Café und neben uns saß ein älteres Ehepaar....
Als sie aufstehen wollt um ihre Jacke zu holen meinte er zu ihr: "Herst Oide bleib pickn, i schwimm um de Panier"
Ich glaub das muss man ned übersetzen oder?
wie was
Nicht Kreissäge sondern Kettensäge *klugscheiß*