S
salinoa2000
Guest
Hi Conny!leyla schrieb:hallihallo![]()

UND DU GURKAL SCHWING DI AUFS RADL UND DURCHSUCH NET DIE FOREN! IS JA UNGLAUBLICH SOWAS!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
Hi Conny!leyla schrieb:hallihallo![]()
grins, na was gibts denn neues?salinoa2000 schrieb:Hi Conny!![]()
![]()
UND DU GURKAL SCHWING DI AUFS RADL UND DURCHSUCH NET DIE FOREN! IS JA UNGLAUBLICH SOWAS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
salinoa2000 schrieb:Hi Conny!![]()
![]()
UND DU GURKAL SCHWING DI AUFS RADL UND DURCHSUCH NET DIE FOREN! IS JA UNGLAUBLICH SOWAS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eh nix Bsonderes, außer dass des Radl-Gurkal und mein altes Ross am kommenden Samstag Geburtstag feiern, wobei des Gurkal um 5 Jahr jünger is als das alte Ross ...leyla schrieb:grins, na was gibts denn neues?
I glaub, ihr Popsch hat scho a Lederhaut ... die Maschin is nagelneu!papuzaki schrieb:reparier die maschin, die funktioniert net gscheit!!!!![]()
![]()
![]()
wars ein montagsgerät? gibs zu...hast im ausverkauf erstandensalinoa2000 schrieb:I glaub, ihr Popsch hat scho a Lederhaut ... die Maschin is nagelneu!![]()
![]()
Eigenbau!papuzaki schrieb:wars ein montagsgerät? gibs zu...hast im ausverkauf erstanden![]()
![]()
salinoa2000 schrieb:Eigenbau!Ich pfusche nicht!
![]()
![]()
Nana, der Popo ist unempfindlich. Ich werd die Trittstärke nachjustieren müssen. Eventuell Stollen an die Sohlen nageln ...![]()
![]()
Schlaf gut, Waldi! Ich denk derweil über Peitschen-Nachrüstung nach.papuzaki schrieb:so, geh schlafen....
Gute Nacht!![]()
salinoa2000 schrieb:WIRST DU BL*** S** ENDLICH DEIN FE**EN SCHWABBELOA*** AUFS RADL LUPFN?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
auch hallo connysalinoa2000 schrieb:Hi Conny!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
psssssssssssttttttttttsalinoa2000 schrieb:Eh nix Bsonderes, außer dass des Radl-Gurkal und mein altes Ross am kommenden Samstag Geburtstag feiern, wobei des Gurkal um 5 Jahr jünger is als das alte Ross ...![]()
![]()
leyla schrieb:grins, na was gibts denn neues?
bledsinn blaufrau, des ding is mind. 15 joa, wenn net ödasalinoa2000 schrieb:I glaub, ihr Popsch hat scho a Lederhaut ... die Maschin is nagelneu!![]()
![]()
na gor nix, i bin unschuldig, des woa scho do wie i einzogn bin, da letzte vor mir is im 93 für a joa eizogn (daun is a gstorm da cousin vo da erbtant) und der hot des zeig mitbrocht....papuzaki schrieb:wars ein montagsgerät? gibs zu...hast im ausverkauf erstanden![]()
![]()
guade nocht waldi!papuzaki schrieb:so, geh schlafen....
Gute Nacht!![]()
Gmant woar die Arschkick-Maschin ...bimo schrieb:na gor nix, i bin unschuldig, des woa scho do wie i einzogn bin, da letzte vor mir is im 93 für a joa eizogn (daun is a gstorm da cousin vo da erbtant) und der hot des zeig mitbrocht....
oda woa i do jetzt gor net gmant? *grübel*
wurscht auf jeden foi genga ma laungsaum owa sicha auf die 54000 zua gg
jaja lasst mich wieder mal alle im stichsalinoa2000 schrieb:Gmant woar die Arschkick-Maschin ...![]()
![]()
I geh jetzt a, muaß no wos tuan, soll bis heit Mittag fertig sein ...![]()
![]()
Baba, bis heit!![]()