abnehm thread gründen?

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
leyla schrieb:
grins, na was gibts denn neues?
Eh nix Bsonderes, außer dass des Radl-Gurkal und mein altes Ross am kommenden Samstag Geburtstag feiern, wobei des Gurkal um 5 Jahr jünger is als das alte Ross ... :p :D

papuzaki schrieb:
wars ein montagsgerät? gibs zu...hast im ausverkauf erstanden :eek: :D
Eigenbau! :eek: Ich pfusche nicht! :cool: :D
Nana, der Popo ist unempfindlich. Ich werd die Trittstärke nachjustieren müssen. Eventuell Stollen an die Sohlen nageln ... :rolleyes: :p

salinoa2000 schrieb:
WIRST DU BL*** S** ENDLICH DEIN FE**EN SCHWABBELOA*** AUFS RADL LUPFN? :eek: :mad: :mad: :mad: :D

wow des hot ghuifn :eek: 30 km gradlt (hob jo am nochmittog scho 13 zsaumgradelt) und die listn vokabel fertigglernt...

i sog eich jo, i brauch böse motivation *g*

danke heidi :)

salinoa2000 schrieb:
Hi Conny! ;) :)

UND DU GURKAL SCHWING DI AUFS RADL UND DURCHSUCH NET DIE FOREN! IS JA UNGLAUBLICH SOWAS! :mad: :mad: :mad: :p :D
auch hallo conny ;)

nanana zu der zeit bin i scho feste gradlt, bin wirklich daun glei gaunga... i möd mi im forum nit ob, sondan tua des xal auklicken, und da i ois letztes immer schau *neue beiträge* siacht ma des no länger *aufstampf* :D

gute motivation, heidi, weiter so!!

salinoa2000 schrieb:
Eh nix Bsonderes, außer dass des Radl-Gurkal und mein altes Ross am kommenden Samstag Geburtstag feiern, wobei des Gurkal um 5 Jahr jünger is als das alte Ross ... :p :D
pssssssssssstttttttttt

*gleich des datum ausn profil rauslösch* :p

papuzaki schrieb:
wars ein montagsgerät? gibs zu...hast im ausverkauf erstanden :eek: :D
na gor nix, i bin unschuldig, des woa scho do wie i einzogn bin, da letzte vor mir is im 93 für a joa eizogn (daun is a gstorm da cousin vo da erbtant) und der hot des zeig mitbrocht....

oda woa i do jetzt gor net gmant? *grübel*
wurscht auf jeden foi genga ma laungsaum owa sicha auf die 54000 zua gg

bimo schrieb:
na gor nix, i bin unschuldig, des woa scho do wie i einzogn bin, da letzte vor mir is im 93 für a joa eizogn (daun is a gstorm da cousin vo da erbtant) und der hot des zeig mitbrocht....

oda woa i do jetzt gor net gmant? *grübel*
wurscht auf jeden foi genga ma laungsaum owa sicha auf die 54000 zua gg
Gmant woar die Arschkick-Maschin ... :p :D
I geh jetzt a, muaß no wos tuan, soll bis heit Mittag fertig sein ... :rolleyes: :cool:
Baba, bis heit! :)

salinoa2000 schrieb:
Gmant woar die Arschkick-Maschin ... :p :D
I geh jetzt a, muaß no wos tuan, soll bis heit Mittag fertig sein ... :rolleyes: :cool:
Baba, bis heit! :)
jaja lasst mich wieder mal alle im stich :D
tua nia schen oarbaten, host eh recht :)

*wink*

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Oben