abnehm thread gründen?

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
salinoa2000 schrieb:
Keep cool, Gemüse! ;)
Nix keep cool, Leute... :o

Nach einer gestrigen Eskalation der Lage, habe ich beschlossen, sofort zu meinem Vater zu ziehen. Gestern wars so schlimm wie nie.

Wissts, es is mühselig, sein gesamtes bisheriges Leben in einen Koffer zu packen :rolleyes:

Alle getroffenen Verabredungen gelten natürlich noch immer
;)

Bitte mich aber nicht an meinem Handy anzurufen, wenn es kein Notfall ist. Ich bin im Moment etwas gestresst, weiß net, wo ich all mein Zeug unterbringen soll (muss so viele Bücher zurücklassen :( ) und außerdem hat meine Mutter vor, mein Handy abzumelden.
Das heißt, ich weiß nicht, wie lange ich noch auf diesem erreichbar sein werde. Sollte ich eine neue Nummer bekommen, sag ich natürlich Bescheid.
PN's bitte nur in Maßen, ich werd sie wahrscheinlich nur mehr in der Schule abrufen können...
Entschuldigt bitte, soll nicht unhöflich klingen, aber es ist grad wirklich nicht leicht :(

Bis bald, ihr Socken :o

lg Mary

*anmerkenmuss*

ab montag um die zeit steh i auf, stott das i schlofn geh... phuuu des wird a umstellung... am besten vo saumstog auf sonntag gor net vü schlofn, gscheid feian, dafia am sonntog um ochte am obnd schlofn geh ... hmm *grübel*

bimo schrieb:
*anmerkenmuss*

ab montag um die zeit steh i auf, stott das i schlofn geh... phuuu des wird a umstellung... am besten vo saumstog auf sonntag gor net vü schlofn, gscheid feian, dafia am sonntog um ochte am obnd schlofn geh ... hmm *grübel*
Deine Surgn! :rolleyes: In DEM Oita! :rolleyes: :p :D

salinoa2000 schrieb:
owa scho goi, güt für des oberere posting a glei *ggg*

du brauchst net reden, du kaust jo schlofn geh wiast lustig bist... hmpf

hey leute, schaut euch meinen banner an!!!!

und heidi, du bist für des offizielle verantwortlich... kinnts jo am 25igsten mochn *ganz viel grinsen muss*

bimo schrieb:
wos hast do bittschen in dem oita???
a drittel vom lebn is jetzt vorbei.. :D
Geh wo! Grod amoi a Viertel ... :rolleyes: :cool:
Der offizielle Teil ... do wärst die erste, die so hoch offiziell ernannt wird! Mochma glei a Umfrage do im AT! :D

An alle Socken:
Wollts ihr des Gurkal in eurer Mitte als offizielle Socke begrüßen?
Ja oder ja? :D
Zutreffendes bitte ankreuzen!
*offizielldreinschau*

salinoa2000 schrieb:
Der offizielle Teil ... do wärst die erste, die so hoch offiziell ernannt wird! Mochma glei a Umfrage do im AT! :D

wenns noch mein besten freind geht, i glaub er hosst die wöd a bisl, werd i 120 joa oid ;)

ansonsten: heidi du bist a waunsinn *jetzt wirklich die erbtant glei aufweck vor lochn*

muss imma jemand der/die erste/r sein :D

bimo schrieb:
wenns noch mein besten freind geht, i glaub er hosst die wöd a bisl, werd i 120 joa oid ;)

ansonsten: heidi du bist a waunsinn *jetzt wirklich die erbtant glei aufweck vor lochn*

muss imma jemand der/die erste/r sein :D
Der vergunnt da nix Guads ... :cool: :D
Erbtant is eh terrisch, oda? Und wann net: Vielleicht triffts der Schlog, dann erbts früher ... *pöhzebin*
a020.gif

salinoa2000 schrieb:
Der vergunnt da nix Guads ... :cool: :D
Erbtant is eh terrisch, oda? Und wann net: Vielleicht triffts der Schlog, dann erbts früher ... *pöhzebin*
a020.gif

sie siacht schlecht und hert wia a luchs... owa da thomas is eh scho furt, jetz is eh wurscht.. der mocht sa jo imma ins hemd.. najo erbt jo a er, bzw seine ötan hom scho geerbt vor 7 joa.. sie hot nur mehr wohnrecht auf lebenszeit und derf bestimma obs bauliche innere veränderungen gibt (wie wauns heit no wer frogat) und übers obst derfs verfügen... sunst hots schen brav zu sein... mia tuat nur da hund load *soifz*

und überhaupt und sowieso, mir kaus in bugl owerutschn, wei i erb do eh nix... :D miassat zerst heiraten, daun dat ma sicha glei ois griagn, owa den gfoin tua i seina mama nit :D

Die Natur wird ihr Werk vollenden, und die Tant hülft eh a sölba noch ... :cool: :cool: :cool:
*ooommmmmmmmmmm*

So, i geh jetzt amoi kurz am Matratzerl hurchn. Sunst kumm i zmittog net in die Senkrechte ... schlof guat! ;)

salinoa2000 schrieb:
Die Natur wird ihr Werk vollenden, und die Tant hülft eh a sölba noch ... :cool: :cool: :cool:
*ooommmmmmmmmmm*

So, i geh jetzt amoi kurz am Matratzerl hurchn. Sunst kumm i zmittog net in die Senkrechte ... schlof guat! ;)
kommt zeit kommt rat...

hmm schlofn geh, ka blede idee, muas heite no aufwischen und auf die post foarn mei klangöd endlich moi eizoin und bisl wos zum trinkn für morgn brauch i no und jo.. hmm

schlof guat!

salinoa2000 schrieb:

An alle Socken:
Zutreffendes bitte ankreuzen!
*offizielldreinschau*

:eek: Heidioffizielldreingschaut :eek: :D

kreuzerl: ja

Guten Morgen :) muss orbeiten fahren :p :)

kreuzerl pro-bimo......."auchwichtigdreinschau".......
ansonsten: bis zum abend.......;) :)
aja, guten morgen und frohe ostern......:D

salinoa2000 schrieb:
*hochkonzentriert zum kuli greif*
i kreuz das 2e ja an :D :D
und des , obwohl das bimolein meine anfrage nach foto im kittl einfach ignoriert hat :mad: :rolleyes: :D

übrigens: schauen cool aus, deine outfits :D

at all: gun morgen :)

Morgen!

Ja, Heidi-Gurkal! Ich will:D :D :D

Grüazi @all!

Bin scho wieda weg!

@Mary: Wir stehn hinter dir! Wenn was ist, du weißt....;)

LG
Susi

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Oben