abnehm thread gründen?

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
bimo schrieb:
... so, ich hoffe die bilder haben euch die stimmung aufgebessert :D
Das haben sie zweifellos! ;)
1. Die Hunde schaun a bissi fassungslos, die Oarmen! Kennen si net so wirklich aus, wos des soll. :p
2. Blass bist! :o Solltest öfter in die Sunn gehn ... :p :eek: *duckundrenn*

Na, i bleib do! Bin jo mutig! :cool:
An Banner wüst ham? :) *wiedereinschleim*

du muast heite eh schleimen.. böse heidi bist... hab genau gesehen dast gestern in da nocht do woarst, und du host net mit mir gschriem *ganz viel weinen hab müssen* *gg*

ajo, des weisse auf dem nico sein oahrli is a socatyl paste... gestern hots für die mitzen hühnermägen gegeben.. und die nilix hot, nochdems eh söwa drei hühnerflügerl ois nochspeis griagt hom, sie neben dem kotzenfütterplatz hingsetzt und hot gwoart, das da wega ihr a magal oweschmeisst... najo.. da nico is um a poa cm zu noh zur nilix zuwegaunga... und scho is losbuarrt auf erm, jo bist gscheid, do hom da thomas und i echt a minuten braucht, bis mas auseinander ghobt hom... weil, miassn jo beide gleichzeitig die hund wegzahn im genauen moment... najo .. die nilix hot an hocka auf da nosn, und da nico a klans rissal am oahrli, gott sei daunk woars net durch *g*

najo, a hoibe stund später woarns wieda guate freind und san wieda zsaumglegn..

*bannerhabenmag**ganz leise sag*

ajo wegen dem blass.. im sommer, wenn i gaunz vü in da sun bin, kunnt ma sogoa glaum i hät a foarb im gsicht... vor lauta sommersprossen :D:D

Hallo Helen & Conny! :)

@Guggaschecken-Gurkal :p
Na bumm, sauber, sog i: Gierschlund-Nilix! Aaaaaaaaaaaarmer Nico! So sans, die Weiber! :eek: :D
Fotos: Schaunma amal ... welche Farbe hättst dir denn vorgestellt? Und Text? ;)

salinoa2000 schrieb:
Hallo Helen & Conny! :)

@Guggaschecken-Gurkal :p
Na bumm, sauber, sog i: Gierschlund-Nilix! Aaaaaaaaaaaarmer Nico! So sans, die Weiber! :eek: :D
Fotos: Schaunma amal ... welche Farbe hättst dir denn vorgestellt? Und Text? ;)

ha bist neidisch gö, tjo, guggascheggn kau ma sie mit kan göd da wöd kafn :p

foarb, wöche zu meina schönheit hoit passt, i hob ka gfühl für des, i tua nie wos dekorieren oda so *net mei ding is*

und text *auf mei sig zeig* den 4 Zeila ;) *g*

bimo schrieb:
ha bist neidisch gö, tjo, guggascheggn kau ma sie mit kan göd da wöd kafn :p

foarb, wöche zu meina schönheit hoit passt, i hob ka gfühl für des, i tua nie wos dekorieren oda so *net mei ding is*

und text *auf mei sig zeig* den 4 Zeila ;) *g*
Der Neid frisst mi eh scho ... :o :p

Na guat, dann werma hoit baschteln ... ;)

NÁbmd:)

*derfrühlingkommt*:D

@Guggascheckerl-Gurkal: fesch - und grau macht blaß! Sag das der Blaufrau:p

Servas Wally!

Dir dürfte es hier ja wirklich gefallen:p , voll toll:D

Brigitta - mein Pinscherl:D

Bin morgen ganz in deiner Nähe, aber nicht dort wo du glaubst:)

LG
Susi

nabend!!!
auch wieder mal da...mir grausts vor dem wäscheberg auf meinem bett, der fein säuberlich in den kasten gehört :(

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Oben