Im Duliä des Lebens...

Hob ma eh fost docht das des sowos is... :D Wisst's wos i heute mochn muas? Mein Leben äbdert sich vllt. mehr als drastisch :(

BITTE!!! keine kryptischen dinge heut...
klare, einfache ansagen, WAS machst du, was dein leben verändern wird...
i hob heut keinen nerv für sowas, nachdem i meinen dreck besäuselt hab :D

Jetzt bin i zwischenzeitlich hamgfoan, deswegen hots so lang dauert :D

Also... i muas heut zum Pickerl und do entscheidet sich ob mei klans liabs oides Auto no 1 Jahr mit mir verbringen darf oder nit :(

Jetzt bin i zwischenzeitlich hamgfoan, deswegen hots so lang dauert :D

Also... i muas heut zum Pickerl und do entscheidet sich ob mei klans liabs oides Auto no 1 Jahr mit mir verbringen darf oder nit :(

DU DOIM DU :mad:
i hob jetzt glaubt, es is was SCHLIMMES passiert oder du wäst schwanger oder oder oder...
na echt he, uns so schrecken :eek:

na dann alles gute für dein vehikel :)

uahhh *haarerauf* jetzt simma no net mal heuer im urlaub gewesen, und i derf mi schon wieder schlau machen für den nächsten :o (jaja, die vera...die hat ja nix besseres zu tun, die findet sicher was, was für 6 leut an hund und 10.000 sonderwünsche passt :rolleyes:)

echt, weiber san wos anstrengendes :mad:

uahhh *haarerauf* jetzt simma no net mal heuer im urlaub gewesen, und i derf mi schon wieder schlau machen für den nächsten :o (jaja, die vera...die hat ja nix besseres zu tun, die findet sicher was, was für 6 leut an hund und 10.000 sonderwünsche passt :rolleyes:)

Danke dir! Also ganz fest Daumen drücken büddeeee :o

Viel Spaß beim Urlaub suchen!! Bis später...

Pippi du bist sowas von....................
d1_rogue00.gif

I Trottel kann gar nimma gscheit arbeiten, weil i ma denkt hab es is sooooo was von furchtbar passiert, derweil machst wegen dem Auto so an Bahö. I bin koane 30 mehr und i verkraft so kryptische Meldungen nimma so leicht.
Jetzt kannst da was einfallen lasen zur Beruhigung und na des is mit an Schnapserl net erledigt.

Putz weniger, dann hast locker Zeit dass du 10.000 Urlaubssonderwünsche koordinierst.

jo, des wär a a guate idee :) (i muas jo net immer mei schwester glücklich machen :rolleyes:)

ma, des is so schwer :( bei den schönsten ferienhäusern sind immer nur kloane hunde erlaubt...und wie soll i den gino als kleinen hund tarnen :confused:

Oben