Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
lol
ich hab genügend sprachkenntnisse, ich nuschle bloss nicht.....
KEINE bestellalternative zu zooplus....![]()
Hob ma eh fost docht das des sowos is...Wisst's wos i heute mochn muas? Mein Leben äbdert sich vllt. mehr als drastisch
![]()
Hob ma eh fost docht das des sowos is...Wisst's wos i heute mochn muas? Mein Leben äbdert sich vllt. mehr als drastisch
![]()
BITTE!!! keine kryptischen dinge heut...
klare, einfache ansagen, WAS machst du, was dein leben verändern wird...
i hob heut keinen nerv für sowas, nachdem i meinen dreck besäuselt hab![]()
Jetzt bin i zwischenzeitlich hamgfoan, deswegen hots so lang dauert
Also... i muas heut zum Pickerl und do entscheidet sich ob mei klans liabs oides Auto no 1 Jahr mit mir verbringen darf oder nit![]()
DU DOIM DU
i hob jetzt glaubt, es is was SCHLIMMES passiert oder du wäst schwanger oder oder oder...
na echt he, uns so schrecken![]()
Glaubst des schreibat i do eina??![]()
du hast gestern gschriebn, dass du beim lulu recht schnell warst...also i tarat sogn, die hemmschwelle is nimma recht hoch![]()
na dann alles gute für dein vehikel
uahhh *haarerauf* jetzt simma no net mal heuer im urlaub gewesen, und i derf mi schon wieder schlau machen für den nächsten(jaja, die vera...die hat ja nix besseres zu tun, die findet sicher was, was für 6 leut an hund und 10.000 sonderwünsche passt
)
echt, weiber san wos anstrengendes![]()
na dann alles gute für dein vehikel
uahhh *haarerauf* jetzt simma no net mal heuer im urlaub gewesen, und i derf mi schon wieder schlau machen für den nächsten(jaja, die vera...die hat ja nix besseres zu tun, die findet sicher was, was für 6 leut an hund und 10.000 sonderwünsche passt
)
echt, weiber san wos anstrengendes![]()
nora?? kennst di du in da toscana aus![]()