Im Duliä des Lebens...

na bist gscheit :eek:

nix anschauen - kommen und holen...da tun ma net lang umadum...sonst überlegst das no anders :cool:

Na ich glaub ned und die Omas sind wie Hunde, die brauchen doch auch eine gewöhnungszeit... und was mach ich mit der Oma wenn die 2te Oma wieder zurück is wer weiß ob die 2 sich verstehen.... na ich überlegs mir noch :cool:.... hast ein Foto von der Oma? :confused:

Pippi, komm zu uns ins Heim!!!

Wir brauchen eh Ehrenamtliche und bei uns bist sogar versichert, kriegst a Mittagessen, Fahrtkostenersatz, freie Getränke,....:)

Was machen eure Ehrenamtlichen denn so? Oder derf ma mochen wos ma wü?

I sicher net, dafür pass i aba a auf eventuelle Enkerl net auf, höchstens wenn i leicht Zeit hab.

De Enkerln gibts eh erst in a poa Joa...

Na sowas mag i dann doch net, sowas extrem liabs, i brauch schon a gewisse Herausforderung.

dann pass auf:
wennst sonntags net in die kirche gehen magst, kanns sein, dass leicht spinnat wird
es kann scho sein, dass herummeckert, wenn des gartl net ordnungsgemäss gegossen is
und wissen wills halt auch alles

so, i glaub des san herausforderungen genug...jetzt holts es hoit endlich wer :(

dann pass auf:
wennst sonntags net in die kirche gehen magst, kanns sein, dass leicht spinnat wird
es kann scho sein, dass herummeckert, wenn des gartl net ordnungsgemäss gegossen is

so, i glaub des san herausforderungen genug...jetzt holts es hoit endlich wer :(

Na oiso damit hob i ka Problem hion is des Problem wenn dann muast mas bringa...

Na oiso damit hob i ka Problem hion is des Problem wenn dann muast mas bringa...

du, wir san scho unterwegs

s010.gif

dann pass auf:

Na du bist aber scho recht empfindlich, geh halt in die Kirchen und giass des Gartl und erzähl ihr alles aus dem Forum.

Sag wo bist du dahoam?

Oben