I misch mi net ein, ihr könntes tuan wias wollts.......hauptsache i hab mei Ruah.
LLLÜÜÜÜÜGGGEEE!!
des sagens zerst alle

und nach 5 jahren fangts an
und nach 6 jahren ists voll dabei
und nach 8 jahren

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
I misch mi net ein, ihr könntes tuan wias wollts.......hauptsache i hab mei Ruah.
hahaaa, DER würd jedem, der sie holt noch was zahlen![]()
Nur dazu muass i schon alles wissen..........
LLLÜÜÜÜÜGGGEEE!!
des sagens zerst alle
und nach 5 jahren fangts an
und nach 6 jahren ists voll dabei
und nach 8 jahren![]()
voi liab...wirklich: voi liab
mehr kann i net sagen, weil sie ist einfach nur liab![]()
na bist gscheit
nix anschauen - kommen und holen...da tun ma net lang umadum...sonst überlegst das no anders![]()
Pippi, komm zu uns ins Heim!!!
Wir brauchen eh Ehrenamtliche und bei uns bist sogar versichert, kriegst a Mittagessen, Fahrtkostenersatz, freie Getränke,....![]()
I sicher net, dafür pass i aba a auf eventuelle Enkerl net auf, höchstens wenn i leicht Zeit hab.
Na sowas mag i dann doch net, sowas extrem liabs, i brauch schon a gewisse Herausforderung.
dann pass auf:
wennst sonntags net in die kirche gehen magst, kanns sein, dass leicht spinnat wird
es kann scho sein, dass herummeckert, wenn des gartl net ordnungsgemäss gegossen is
und wissen wills halt auch alles
so, i glaub des san herausforderungen genug...jetzt holts es hoit endlich wer![]()
Na oiso damit hob i ka Problem hion is des Problem wenn dann muast mas bringa...
du, wir san scho unterwegs
![]()
Was machen eure Ehrenamtlichen denn so? Oder derf ma mochen wos ma wü?
Du derfst machen was du willst: spazierengehen, einfach nur tratschen, Singen, basteln, turnen, mundharmonika spielen, am sonntag die leut in die kirche bringen, vorlesen,...
und hunde sind auch willkommen!!!![]()
dann pass auf:
wennst sonntags net in die kirche gehen magst, kanns sein, dass leicht spinnat wird
es kann scho sein, dass herummeckert, wenn des gartl net ordnungsgemäss gegossen is
und wissen wills halt auch alles
so, i glaub des san herausforderungen genug...jetzt holts es hoit endlich wer![]()
Sag wo bist du dahoam?
Wo is des Altenheim ich komm gern vorbei... Mir fehlt meine OMA![]()