Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
Und das war´s jetzt????
Keine Ahnung aber ich hab schon soooo lange eine weiße Weste wird Zeit für Punkte wieder mal![]()
34 Seiten lauter Unsinn - a reife Leistung![]()
Schatzerl, dass müssen wir ändern - nichtmal eine kleine Verwarnung hast - gar nix - Streberin![]()
Jo jetzta sima fertig und geh ma ham
jetzt fangt das alte wuff leben an
![]()
also das ist das am wenigsten Auffällige an dem thread![]()
womit fängst an - ich meine im alten Wuff-Leben![]()
also das ist das am wenigsten Auffällige an dem thread![]()
Na echt bin total sauber![]()
Das weiß ich noch nicht![]()
und ich meinde wiieder hihi
soll i a neues ziel setzn?
lg anna
maaa sei ned so fies![]()
i wollts ja eh ned verpassen owa i hätt ma ned dacht dass ihr so fleissig seits und des is jetzt voll gemein weil du sagst das i sowiso alles verpass und dabei stimmt des aber gar ned weil wennst schaust wieviele beiträge da von mir sind dann is das wirklich völlig ungerechtfertigt und sowiso i wollt ja eh da sein bei seite numma vierunddreissig aber i habs ned gschafft und eigentlich san alle anderen user die gemeinen weil i ja wirklich viel gschrieben hab und de anderen meisten ned ganz so viel und dann, grad dann wenns soweit is müssen alle ernan senf dazugeben so dass i des um ein paar minutn verpasst hab und des is sooo fies und überhaupt jetzt will i a neues ziel damit i wenigstens ans ned verpass weil es is ja echt gemein i hab sogar an fredl aufgmacht von wegen schaffn mas oder ned und dann sowas dann bin genau i de den fredl aufgmacht hat und die des ziel gesteckt hat ned da und ihr vermissts mi nedamoi und überhaupt sats alle so gemeinfieeessss- hearst das ist die Wahrheit
![]()
OT-Frage: mir geht wer ab, wasn los?
lg
und i kenn mi wieda amoi null ausJetzt wirds aber schon mysteriös! Es wird ihr hoffentlich nichts passiert sein?
lg
Gerda