Hilfe mir ist sehr fad

HILFE, mir is ned fad, mei kind hot mi ogsteckt:D:D
muasst leicht kotzn? :D:D

Und wenn der 3. Hund einzieht brauchst eine neue HP, weil die URL und die ganzen Banner nimma passen. Deswegen hab ich noch immer keine gemacht, obwohl ich das schon lang will :D

Ich mag auch ein bisserl jammern. Ich sollt die Vorderextremitaet lernen und hab absolut keine Lust.
Und ausserdem hab ich vergessen, dass heut in der VetMed Turnier is und die Amy startet, sonst waer ich da hingewatschelt und haetts fotografiert *grummel*...dabei war ich vor einer Stunde sogar noch auf der Uni.
hmpf... ja lernen sollt ich auch irgendwann, aber ich werd nicht fertig mit hunsisbegutachten :)

hab heut kaum fotos gemacht, der nächste schub fotos kommt nicht heute :)

a wieder woah.. des tuast ois nur für mi gö! *strahl*
ma he.. mir is langweilig.. und mittwoch is a.. do is nix im TV.. und allan bin i a.. mit die hund woa i a scho a stund.. box is aufbaut, gsaugt is, wäsch is aufghängt i bin a scho sauber.. eigentlich reif fias bett

a wieder woah.. des tuast ois nur für mi gö! *strahl*
ma he.. mir is langweilig.. und mittwoch is a.. do is nix im TV.. und allan bin i a.. mit die hund woa i a scho a stund.. box is aufbaut, gsaugt is, wäsch is aufghängt i bin a scho sauber.. eigentlich reif fias bett

gö do schaust :D

laungweili? hmm GA wiedahoits aufn pro7 (jeah murgn kummt dneiche folge vo da 5astaffl ausse *g*), hmmm i hob a guade idee...

warum suachst net an schnitt fia hundemauntl? mei mamsch muas ma wöche nahn, und die dat sie mit sowos scho leichta... die hot seit 30 joa kan schnitt mehr zeichnt *glaub*, do wärst beschäftigt und wir hier hättn wos davo :D

des chris is a er? soso :p
do is dann sia vü zum putzen.. na danke!!
noch wien foah i jetzan deswegen a net auffe..
hundemantelschnitt? do hots moi an fredl geben..

do geht si no ka stickl fleisch dafia aus *heftigmitdemkopfschüttel*

edit: oke vielleicht doch *fleischischmeiss* fangs auf!

http://www.resew.de/product_info.ph...mantel.html/XTCsid/c4vkoso7ted6k592k733r5icu3
der kost aber was..
mehr find i net.. und die anderen leut die jemals schnittmuster für an hundemantel gesucht haben in diversen foren auch net :p

gutiiii, im schlimmsten foi wird nochgschneidat... guat das mei brave liawe mama no nix vo ihrn glick was, owa da schwesta nahts a imma die zipfaschluss ind hosn ei.... da aundan di viahangl... do kaus fia mi ruhig a mantal (oder 6 oder so :D) nahn...

gutiiii, im schlimmsten foi wird nochgschneidat... guat das mei brave liawe mama no nix vo ihrn glick was, owa da schwesta nahts a imma die zipfaschluss ind hosn ei.... da aundan di viahangl... do kaus fia mi ruhig a mantal (oder 6 oder so :D) nahn...

i steh auf dei umgaungssproch.. muaß imma dreimoi lesn bis is vasteh :p des hot so an rätsl-touch.. guat fias hian

Ond wos soll des etzt älles hoißa??? I ka jo et amol hochdeitsch schwätza, wia soll i mi do mit eich onderhalta? So ebbes abrau:(

Oben