Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
bimo schrieb:doris geht a schlofn... i glaub i geh a bisl teln..
aso ah eh *gg*tierfan schrieb:na, i bin no do![]()
bimo schrieb:aso ah eh *gg*
hallo ulli! du, hast eh den 25. märz schon rot im kalender eingetragen? da is gurkerl-kennenlern-betrink-abend!!!!Magneta schrieb:I kumm a kurz bei eich vorbei! Griaß eich!
papuzaki schrieb:hallo ulli! du, hast eh den 25. märz schon rot im kalender eingetragen? da is gurkerl-kennenlern-betrink-abend!!!!![]()
suuuuuuper! na schön langsam werden es ja mehr *freu*Magneta schrieb:*kalenderraussuch* Das werd ich wohl hinkriegen, glaub ich! Freuert mich!
Magneta schrieb:I kumm a kurz bei eich vorbei! Griaß eich!
salinoa2000 schrieb:Mich untertänigst zurück meld!![]()
Woarm is draußen! Puh!![]()
Und am WE kummt der Winter wieder ...... oder a net ...
![]()
Nö, den schickma euch scho rüber. Ich hab die Macht - vergiss des net!tierfan schrieb:Heidi,den Winter kannst da bei dir drüben behalten![]()
![]()
salinoa2000 schrieb:Nö, den schickma euch scho rüber. Ich hab die Macht - vergiss des net!![]()
![]()
I schick ollas in mei oide Heimat zruck, wos i ned brauchen kann ... also auch den Schneeeeeeeeeeee ...tierfan schrieb:glaubst vielleicht weil wir über der Donau sind brauch ma ollas, i fürcht mi net![]()
![]()
salinoa2000 schrieb:I schick ollas in mei oide Heimat zruck, wos i ned brauchen kann ... also auch den Schneeeeeeeeeeee ...![]()
Boah!tierfan schrieb:und i füll alle meine Plastiksackerl au die i hob und bring dan wieder ................ätsch![]()
salinoa2000 schrieb:Boah!Machma a Schneesackerlschlacht!
![]()
![]()
Doris, halt dir die Ohren zu! Denn:
HOCKT DES GURKAL MIT DEM FE**EN HINTERN JETZT ENDLICH AUFM RADL UND STRAMPELT, ALS OB'S IHR ANS NACKERTE LEBEN GINGE????![]()
![]()
![]()