Im Duliä des Lebens...

kannst gor net genug kriegen davon...also bitte:

4730475.jpg

also doch a chinese süss-sauer :D

:p i fahr jetzt mit meinen mädels zur reitstund (also die mädels reiten, i schau nur zu) da können die winde in die frische luft entweichen (nora, du bist heut ur lustig, aber der michlS find des scheinbar net :D)

Danke jetzt bin i wieder gscheida....

Tja der Michl ist heut leider grantig und seit wann verstehen Männer Spass?

Puh gut dass i ned draussen bin wer weiß wohin der Wind de Gase weht.... ah und Dann fall wieder ein Pony tod um... :D:p

Der find mi leida nie witzig, der is immer ganz streng mit mir, dabei muass der irgendwo in meiner Nähe dahoam sein ,vielleicht san ma uns schon über Weg grennt und haben uns guat verstanden.:D

Des kann möglich sein hehe...

@cicero; nein ich kenn nur normales Hühnercurry und des schmeckt ned schlecht

Willkommen zurück und wos host du gessen?

Ah geh de ormen wortn do auf di.... :(

I hob irgndwöche Nudeln gessen, ka Ahnugn wos des genau woa, guat woans :D

Und na do wort kana auf mi, weu de Hundsis wissen eh nit, dass i kum und für de hab i a sowieso ka Zeit heut und sonst is eh kana mehr da, weu ma jz 2 Wochen nur bis 3 Öffnungszeiten haum...

I hob irgndwöche Nudeln gessen, ka Ahnugn wos des genau woa, guat woans :D

Und na do wort kana auf mi, weu de Hundsis wissen eh nit, dass i kum und für de hab i a sowieso ka Zeit heut und sonst is eh kana mehr da, weu ma jz 2 Wochen nur bis 3 Öffnungszeiten haum...

ahjo... in wöchan Tierheim orbeitst du? I dedat für meine an 2ten Hund suachn...:o....

Alleine bleiben muss er können bis 4 Stunden... hmm Zickenverträglich, so groß wie meine also ca 60 cm schulterhöhe.... Alter geschlecht egal... wohn im 4ten Stock und es ist noch kein Lift da wird aber gebaut... :o

Oben