Du bist gemein hättest des mim Eis ned stecken lassen können?... ich muss abnehmen ich derf leider ned...![]()
*gg*
na wenns nach dem ginge, dürft i die nächsten 20 jahre ein eis net amal anschauen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
Du bist gemein hättest des mim Eis ned stecken lassen können?... ich muss abnehmen ich derf leider ned...![]()
*gg*
na wenns nach dem ginge, dürft i die nächsten 20 jahre ein eis net amal anschauen![]()
a schachter mini-magnum hätt i a nu in der gefriertruhe und des mag bei uns keiner...i glaub, des muas i wegschmeissen![]()
a schachter mini-magnum hätt i a nu in der gefriertruhe und des mag bei uns keiner...i glaub, des muas i wegschmeissen![]()
Jo spinnst du Vera???
i kaf ma de Mini-Magnum extra immer weils nur dort nu de weiße-schokolade-magnum gibt und du haust des weg???
I glaub i muas a eis-rettungs-aktion starten!!!![]()
Scheinst eh die Anzige zu sein... olle aundren schlofen oder so![]()
bin i da leicht z´schlecht? oder z´fad?
liegt da die betonung auf ODER SO :-D
Naaa heast... also heut schiebst ma Sochen zuwe de i goa nie so gmant hob...![]()
mei, des war ein spass(sei net so angrührt
)
selbstklebende buchstaben? wofür?
mah..weist was passiert is? i vertrag mein weinderl nimma
mir is die letzten paar mal schon aufgfallen, dass i auf a achterl am nächsten tag magenweh hab....muas i auf was anderes umsteigen...aber was![]()
Hm... Milch vllt.?![]()
i hab ma jetzt eh grad an kakao gemacht
ach, das leben is nimma sche, wenn man alt wird...
Mah heast... tua nit sudan... des Leben wird mim Alter erst interessant hat mei Nachbarin imma gsagt!
de liagn di olle an
(und als nächstes erzählns da, es gibt nix scheners als kinder, falten im gesicht und unkontrollierter harnverlust...aber neeeein, niemals mehr wollen wir 20 sein - es is sooo sche, wenn man alt und senil wird)