Im Duliä des Lebens...

a schachter mini-magnum hätt i a nu in der gefriertruhe und des mag bei uns keiner...i glaub, des muas i wegschmeissen :cool::D

Jo spinnst du Vera???:eek:

i kaf ma de Mini-Magnum extra immer weils nur dort nu de weiße-schokolade-magnum gibt und du haust des weg???

I glaub i muas a eis-rettungs-aktion starten!!!:cool:

Jo spinnst du Vera???:eek:

i kaf ma de Mini-Magnum extra immer weils nur dort nu de weiße-schokolade-magnum gibt und du haust des weg???

I glaub i muas a eis-rettungs-aktion starten!!!:cool:

:o:o sorry..i kann a nix dafür dass unser oma de kauft und keiner mags...

du, hast scho gesehen, es gibt ein neues spieeeel :D

Lass ma ja die weißen magnum über!!!

Ja und ja ich werds trotzdem weiterhin übersehen...:p

ich bin im TI-Fieber, das reicht!

Naaa heast... also heut schiebst ma Sochen zuwe de i goa nie so gmant hob... :(

mei, des war ein spass :D (sei net so angrührt :p)

selbstklebende buchstaben? wofür?

mah..weist was passiert is? i vertrag mein weinderl nimma :eek::eek:
mir is die letzten paar mal schon aufgfallen, dass i auf a achterl am nächsten tag magenweh hab....muas i auf was anderes umsteigen...aber was :confused:

mei, des war ein spass :D (sei net so angrührt :p)

selbstklebende buchstaben? wofür?

mah..weist was passiert is? i vertrag mein weinderl nimma :eek::eek:
mir is die letzten paar mal schon aufgfallen, dass i auf a achterl am nächsten tag magenweh hab....muas i auf was anderes umsteigen...aber was :confused:

Wir ham vorm TH an Schaukasten und da würd i gern als Überschrift damit was "reinschreiben" (is a Magnetwand)...

Hm... Milch vllt.? :D Oder... hm... Pflaumenwein, schmeckt gut...

Mah heast... tua nit sudan... des Leben wird mim Alter erst interessant hat mei Nachbarin imma gsagt!

de liagn di olle an :o
(und als nächstes erzählns da, es gibt nix scheners als kinder, falten im gesicht und unkontrollierter harnverlust...aber neeeein, niemals mehr wollen wir 20 sein - es is sooo sche, wenn man alt und senil wird :D:cool:)

Oben