sog deinem chef, du willst noch a kind und muast dringendst heim weil du grod dein eisprung hast![]()
Ich will dann ein Foto vom Gesicht des Chefs wennst ihm das sagst bitte

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
sog deinem chef, du willst noch a kind und muast dringendst heim weil du grod dein eisprung hast![]()
I hätt a viiiiiel bessre Idee für euch... ihr geht's zum KIK, kaufts euch dort a Hosen um a Größ kleiner, und nach 1x waschen is eh so weit das owe rutscht und dann hobt's a Hosen mitn Mackerl einer kleineren Größe an...![]()
I hätt a viiiiiel bessre Idee für euch... ihr geht's zum KIK, kaufts euch dort a Hosen um a Größ kleiner, und nach 1x waschen is eh so weit das owe rutscht und dann hobt's a Hosen mitn Mackerl einer kleineren Größe an...![]()
genial
sprichst du da aus erfahrung![]()
Na, des haben a paar meiner früheren Schulkollegen so gmocht... i hob imma gsogt, dass mi nimma freut und das i am Nachmittag nimma da sein werdOder das i zum Arzt muss, Geburtstagsfeier vo da Oma, arbeiten, babysitten... owa meistens nur dass i nachmittags nimma da bin
na, ich meinte das mit der kleineren hose vom kik![]()
hab i jetzt die nora mit dem eisprung auf blöde ideen gebracht und die ist sofort heim![]()
Ihr seids so doof
Ich hab ja grad Gasthausdienst... kommen natürlich 2 Leuts... naja, Kaffee machen und 100 Wanderwege erklären... i sollt Tourismustante werden![]()
Ihr seids so doof![]()
Ja des wär doch was....![]()
In a paar Jahren dann, wenn de Mama in Pension is![]()
Siehst, jetzt weißt wie deine Zukunft ausschaut![]()
![]()
hab i jetzt die nora mit dem eisprung auf blöde ideen gebracht und die ist sofort heim![]()
Nora? I bin grad eingeladen worden... rat mal vo wem??![]()
Ja super, wann fahrst denn hin?
I woaß no nit, muas erst schaun wann sie Zeit hat...