Puh GsD... zag amol a Foto von mein Mau her... i wü wissen ob ma der gfoit![]()
herst nora zeig amal a foto von der pippi ihrem zukünftigen zugemuteten her, der darat mi jetzt scho interessieren![]()
looooooooool

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
Puh GsD... zag amol a Foto von mein Mau her... i wü wissen ob ma der gfoit![]()
herst nora zeig amal a foto von der pippi ihrem zukünftigen zugemuteten her, der darat mi jetzt scho interessieren![]()
Na servas, des wir teia![]()
spuck den mercedes wieder aus
mei mann sagt wir san voi krank :-O
looooooooool![]()
Des geht a net, wia schaut denn so a zahnluckerte Bräutigammutter aus, unvorstellbar.spuck den mercedes wieder aus![]()
lass ihn reden, des wird schon wiedermei mann sagt wir san voi krank :-O
Na i kann eich koan Foto zeigen, der woaß ja von nix.
Der hat überhaupt koa Ahnung dass er a Zugemuteter is und bald heiraten soll.
Wenn der es erfährt, lasst er sich sofort von seiner Mutter scheiden.
Naaaa...
Mein wunderhübscher A*** is in da Hosen, ka Sorge... den teil i nit gern mit da Öffentlichkeit![]()
jo oba de pippi muas jo a wissn, wie a ausschaut...
jetzt hots eh scho a zwidere schwiegermutter und dann is da mau a vl. nu schirch![]()
Was is denn dann net in da Hosen?
jo oba de pippi muas jo a wissn, wie a ausschaut...
jetzt hots eh scho a zwidere schwiegermutter und dann is da mau a vl. nu schirch![]()
De muass gar nix wissen, entweder sie nimmt eam ungschaut oder sie lassts bleiben.
No risk no fun.
Meine Füße... de schaun unten ausebei dir nit??
![]()
Na du bist guat...![]()
De Hosenläng hat aber nix mit da 36er Weiten zu tun und i glaub da jetzt net, dass du bei der Läng a 36 hast.
Ja des woass i eh
Eingebildet is a no![]()
Na bin i gar net, i hätte e nix gsagt, aber du bist selber draufkumma, dass i guat bin