Im Duliä des Lebens...

So, i hob grod bei da Oma ein Glaserl Pflaumenwein getrunken und dabei an euch gedacht!:)

Mei ormer Mann hot sie beim Ballspielen mitn Fixl den Zechn brocha (oda auf jeden fall schlimm verletzt, da steht ollas blutig wega) und jetzt kommen meine Heilkünste wieder mal zum Einsatz.
Wasser ist scho abgekocht, jetzt muss nu abkühlen, dann kummen RIngelblumentropfen dazu und dann wird des Fussi ordentlich damit eingewickelt.
Später dann noch eine Heilsalbe alá Bettina drauf und der zechn ist wieder wie neu!:)

*loool* auf so a idee kannst nur du kommen :D

schau liebe nora, pass a bissl auf mit deiner schwieto, die ist gefinkelt :D

Naaja... ma muss im Leben auch ein bissi an sich selber denken is ma gsogt woan, i schau eh immer nur auf de ondren, also... :p

wer hat meine bananen dragee keksi gfladert?????????????????

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiich ..............
.......................
............
..............................................
............................
........
.........................
............................................
......................
.................................
.........

woas nit, weil i mog de nit :D

S
o, i hob grod bei da Oma ein Glaserl Pflaumenwein getrunken und dabei an euch gedacht!:)

Mei ormer Mann hot sie beim Ballspielen mitn Fixl den Zechn brocha (oda auf jeden fall schlimm verletzt, da steht ollas blutig wega) und jetzt kommen meine Heilkünste wieder mal zum Einsatz.
Wasser ist scho abgekocht, jetzt muss nu abkühlen, dann kummen RIngelblumentropfen dazu und dann wird des Fussi ordentlich damit eingewickelt.
Später dann noch eine Heilsalbe alá Bettina drauf und der zechn ist wieder wie neu!:)

Nit so detailreich... do wird ma scho aundast nur beim Lesen... host a a Mittel des bewirkt, dass ma nimma schlecht wird, wenn i Blut seh und dass i nit umkipp? Des warat ur liab :o

Guate Besserung an dein Mau...

du pippi, du brauchst gor koan hochzeitsplaner, du hast mich :D

schau mal, das wird dein brautkleid:

und bitte auch DAS screenshoten :-)))

Di is vielleicht hinterfotzig :eek:
Und hat überhaupt koa Vertrauen zu mir.
Wenn i die Hochzeit finanzier, dann red i a mit wer kummt und wer net ...so und des kannst jetzt a screenshoten

Auweh... des konn wos werden... san in eurer Familie olle so wie du?? :D

Bei mir werdn nit vü kema, nur meine Eltern, 2 Brüder (+ Freundin), 2x Oma, 1x Opa, 3x Tante, 6x Onkel, 12 Cousins/Cousinen... und a paar Freunde/Bekannte (so in etwa 20)... feeeeeeeertisch! :p

und wenn die schwiemu scho so spendabel is, dann schlag i des für den polterabend vor:

ka sorge, da braucht keiner kommen, den polterabend mach i allein auch :D

Auweh... des konn wos werden... san in eurer Familie olle so wie du?? :D

Bei mir werdn nit vü kema, nur meine Eltern, 2 Brüder (+ Freundin), 2x Oma, 1x Opa, 3x Tante, 6x Onkel, 12 Cousins/Cousinen... und a paar Freunde/Bekannte (so in etwa 20)... feeeeeeeertisch! :p

I habe keine Ahnung wenn mei Bua einladen will, da kann er tuan wie er wüll.
Deine Bagasch muass i ma erst anschaun und dann wird entschieden wer kummt und wer net.
Willst kirchlich und standesamtlich heiraten?

Hmmm...i werd ma was einfallen lassen, Pippi!

des nenn i dann den "Anti-schlecht-werd-bei-seeing-Blut-Pippi-Trunk"

Vera, wo hostn du scho wieder deine Augen!!!:eek::eek::eek:

de san eh schirch...aber am polterabend is ma eh so bsoffen, das ma des gor nimma mitkrieagt

Stimmt a wieder...

I habe keine Ahnung wenn mei Bua einladen will, da kann er tuan wie er wüll.
Deine Bagasch muass i ma erst anschaun und dann wird entschieden wer kummt und wer net.
Willst kirchlich und standesamtlich heiraten?

Jo wenn scho, denn scho... klor... im weißen Kleid (oder halt rosa... des schiache vo da Vera hoit :D)

Hmmm...i werd ma was einfallen lassen, Pippi!

des nenn i dann den "Anti-schlecht-werd-bei-seeing-Blut-Pippi-Trunk"

Vera, wo hostn du scho wieder deine Augen!!!:eek::eek::eek:

Danke dir vielmals!

Is da des zu kloan?:eek::eek::eek::eek::eek:

Mhm *schäm* :o

Na du de gfoin uns net überhautp net gfoin uns de.
De san so künstlich und fallen wahrscheinlich auseinander wenn mans a bisser fester angreift.
Außerem finanzier i die Hochzeit aber net den Polterabend

Puh GsD... zag amol a Foto von mein Mau her... i wü wissen ob ma der gfoit :D

*rotwerd*
solang i meine händ bei mir hab, is ollas in ordnung :D

(roman liest mit ....)

war das jetzt die retourkutsche wegen dem screenshot :D

Hallo Roman :D

herst nora zeig amal a foto von der pippi ihrem zukünftigen zugemuteten her, der darat mi jetzt scho interessieren :cool::D

Oben