Meine lieben..

aber isch en rüd oder?
bi mir isch d'Kimi öppe 65 glaub höch und ungefähr 32kg und lilly knapp 60höch und 25kilöli... :)

Ja isch ä Rüd, oder so ähndläch, auso vom Körper här isch är ä richtige Ma, aber im chopf da ischer eher no so es chliises Büebli, wet weich wini meine;)

ja ja ich kennes leider... :rolleyes:
wer weiss villicht chönds ja mal zäme spiele wemmer mal i de umgäbig sind.. :cool:

komm sag mal heidi weshalb verstehst du uns???

Ja klar, mir chöi ja mau luege, für öbbis abzmache.....
Du übrigens ha vori mit mim per gfunket, its am samschti träffe mr di äntgültegi entscheidig 2. Hung ja oder nei, u wenn ja 3 mal darfsch rate vo wo mir eine näme......

ich wollte sagen je nachdem was für ein dialekt gesprochen wird könnte das was du geschrieben hast schweizer deutsch sein.
bänzu zum beispiel spricht Berndeutsch und ich Aargauer... :)

Ja klar, mir chöi ja mau luege, für öbbis abzmache.....
Du übrigens ha vori mit mim per gfunket, its am samschti träffe mr di äntgültegi entscheidig 2. Hung ja oder nei, u wenn ja 3 mal darfsch rate vo wo mir eine näme......

äääccchhhttt?? wär ja huere geil... :D:D ischer mal ufd page go luege?

Nei wes um Hüng geit de verlöh sich mini eutere ganz uf mis Fachwüsse;) u du hesch mi überzügt, okay i ha scho chli vorbehalte weisch wäg das ir schwiz gnue hüng git wo arm drann si ume nid no usm usland muess hole aber i dänke das hat d hüng im usland ou anders behandlet wärde, auso diä wo niämer wot....

ich weiss scho wasd meinsch das hani mir am afang au dänkt, aber ich bin sicher dases s'richtige xii isch zum dene au en chance z'geh! ich meine ich han absolut geniali zwei hünd und sie sind extrem dankbar wemmer ihne es diheime gitt, guet die chliner die spinnt scho, vor allem dusse, aber das isch näbesächlich, isch natürlich au wieder rasse bedingt.. :rolleyes:
muesch mi denn unbedingt uf em laufende halte... :)

kleinem mann gehts besser danke der nachfrage, er bekommt immer noch tabletten und morgen geh ich wieder zur kontrolle... aber weisst du was? er will tatsächlich nicht mehr raus... :cool:

Oben