Im Duliä des Lebens...

Von wo nach wo bist denn zogen und warum? na i bin gar net neugierig

Wir san von an Kaff ins nächste Kaff gezogen... eh nur a halbe Stund Richtung mehr Stmk... früher hab in da Nähe wo jz de Vera wohnt gwohnt :D

Und jo warum? Weil mei Papa do groß worden is, wo wir jz wohnen... eh ur schön und alles... und i bin da a gern, owa mei Mama hätt nie des Gasthaus wieder aufmachen dürfen... (des hot früher Papa's Onkel ghört)...

früher hab in da Nähe wo jz de Vera wohnt gwohnt :D

echt wahr :confused:
dann versteh i dass ihr freiwillig weggezogen seits :p

i muss morgen früh unbedingt a foto machen - 4 nackte mädels auf 3 matrazen und a schwarzer riesenhund in der mitte - des schaut so genial aus :-)
aber heut nimma, wenn i da reinblitz werden die monster zum schluss wieder lebendig :-O

echt wahr :confused:
dann versteh i dass ihr freiwillig weggezogen seits :p

i muss morgen früh unbedingt a foto machen - 4 nackte mädels auf 3 matrazen und a schwarzer riesenhund in der mitte - des schaut so genial aus :-)
aber heut nimma, wenn i da reinblitz werden die monster zum schluss wieder lebendig :-O

Na es war dort a schön, aber a bissl eng für so a "Riesenfamilie" (Eltern, 3 Kinder und 2 Katern und ca. 50m²) und somit san ma dort weggezogen... aber i wär in 20min bei dir... :o

Und jaaa des Foto woll ma dann sehen!!

vergiss es, die nora is gor net auf facebook...des wor a finte und du bist wieder amoi voi drauf einigfoin :rolleyes:

Na de Nora Jones mog i nimma... oder woa des de... hm i glaub... de wird mi mei Leben lang an an dummen Typen erinnern, der gmant hot mir schöne Augen machen zu müssen und dann ganz still und heimlich zu verschwinden... naja Rache is süß... sei Ex is jetzt a guate Freundin vo mir :D

Na de Nora Jones mog i nimma... oder woa des de... hm i glaub... de wird mi mei Leben lang an an dummen Typen erinnern, der gmant hot mir schöne Augen machen zu müssen und dann ganz still und heimlich zu verschwinden... naja Rache is süß... sei Ex is jetzt a guate Freundin vo mir :D

Von was redts denn du da jetzt?
Na eh wurscht, muass eh net wissen, i muass jetzt endlich miad werden.

wie bring ma denn die nora jetzt miad :confused:
i könnt ihr die gschicht aus dem barbie -buch vorlesen, die meine mädels niederghaut hat :o

Oben