Im Duliä des Lebens...

geh bitte, der is beim brautkleid ausgestiegen :D

aber jetzt wirklich gute nacht...werdets brav und schlafts gut!!

übrigends hat mi grad dein fluch getroffen nora..die kinder haben an hunger :mad:
wenn jetzt der rest a no kommt, dann red i nie wieder mit dir :cool:

I glaub die Pippi is grad völlig überwältigt von ihrem Bräutigam.
Druckst eam aus und stellst ihn aufs Nachtkastl.

Schau schnell im Fernsehen, da zoags was von Gmunden - so hats bei uns gewettert.

Schau, schau scho wieda a Grund für mein Buam. ;)
Wo habts denn die Wohnung ghabt?

Hm des is a gute Frage... i war da echt no kloa... so Volksschulalter... aber irgndwo in da Nähe vom See, weil da sin ma immer zu Fuß hingegangen... aber des kann wahrscheinli überall sein...

I waß nur, dass immer wenn ma zum See gaungan san, san bei de Bäume und auf da Straßen überall so schwarz-rote Käferl umadum kräut, Feuerwanzen heißen die glaub ich... und wir san immer bei an Eisg'schäft vorbei kommen... die Wohnung war ziemlich groß, uns in dem Haus waren mehrere Wohnungen... des is ollas an des i mi no erinnern kau... i werd de Mama morgen fragen wo des genau woa :D

Hm des is a gute Frage... i war da echt no kloa... so Volksschulalter... aber irgndwo in da Nähe vom See, weil da sin ma immer zu Fuß hingegangen... aber des kann wahrscheinli überall sein...

I waß nur, dass immer wenn ma zum See gaungan san, san bei de Bäume und auf da Straßen überall so schwarz-rote Käferl umadum kräut, Feuerwanzen heißen die glaub ich... und wir san immer bei an Eisg'schäft vorbei kommen... die Wohnung war ziemlich groß, uns in dem Haus waren mehrere Wohnungen... des is ollas an des i mi no erinnern kau... i werd de Mama morgen fragen wo des genau woa :D

Ja frag wo des genau woa, tat mi interessieren, i kenn mi in Gmunden eh guat aus.
Und warum habts die Wohnung nimma? Du hättest ja mit dein Ehemann eiziagn kinna.

Ja tua amoi fragen wo des war, tat mi interessieren.

Oben