Im Duliä des Lebens...

i glaub, zeitweise hättst am mitch nur lutschen brauchen und du hättest a alkoholvergiftung gehabt :D - also indirekt: ja, es ist was zum trinken :D

Aber i hätt ma dafür des Weinlager gspart:o
Apropos wie fühlst dich denn im großen world wide web? Findest di nach den Tagen im finsteren Keller eh zrecht?

Voi sche wars, sowas von voi sche - unbeschreiblich.
Büdl gibts auf d'Nacht. I war aber leider ohne Hund und habs jede Minute bereut, zumindest des Weibi hätt i mitnehma sollen.

Vielleicht tuat dem Buben des Haxl so arg weh?

I hob ma gestern no nix dabei gedacht, weil er ja öfters mal nix frisst... no dazu weil er am Vortag ur viel gessen hat... ach mein Bub...

Freut mich, dass so schön war... und freu mich auf Fotos!

i glaub, zeitweise hättst am mitch nur lutschen brauchen und du hättest a alkoholvergiftung gehabt :D - also indirekt: ja, es ist was zum trinken :D

VERA! :eek::D:D:D

I wünsch dem Fido-Buben a gute Besserung und i bin ma sicher, dass a nur übertreibt! so a zerrung tut zwar weh, aber man stirbt ned dran. Sag ihm des, guat?!:):D

I wünsch dem Fido-Buben a gute Besserung und i bin ma sicher, dass a nur übertreibt! so a zerrung tut zwar weh, aber man stirbt ned dran. Sag ihm des, guat?!:):D

Ja des hab i eam eh scho gsagt, aber was soll's - er is ein MANN :o

wurscht, solang MEINE net mitlesen :D

meinst soll ichs noch ändern?!?

ach gott, is mir schon wieder fad...i wollt mit den kindern schwimmen gehen und die bengel laden sich freunde ein und plantschen daheim :(

Na loss steh :D

du hast gfragt ob du deinen unanständigen Beitrag ändern sollst und die Antwort drauf ist

na loss steh.

Hoass is gell?:D

*lool* danke, jetzt hab ichs :D

und mei beitrag war ursprünglich gar net unanständig gemeint, i hab erst nachher gesehen, WIE man das auffassen kann :o

ich habs eh schon mal gesagt, aber im tiefsten herzen bin i die unschuld vom lande :angel:

was ist jetzt - neuer bademeister, neues glück?
oder magst keinen mehr?

*prust* mein mann liest hier scheinbar heimlich mit und meinte grad per sms..."warum meldest du dich in einem hundeforum an, wenn du dann eh nur blödsinn schreibst?"

ich steh grad auf der leitung :confused:

Soll ich's ändern? (deine Frage) - na loss steh (nein, lass es stehn und ändere es nicht, meine Antwort) :D Tuat da de Hitz nit guat hm? *tätschel*

Ja mit an MANN bist doppelt gstraft:

1. sans patschert
und
2. sans net schmerzresistent

Und des is "nur" a Hund :eek: I werd immer Single bleiben (du bleibst aber trotzdem Schwiegermami :D)

*lool* danke, jetzt hab ichs :D

und mei beitrag war ursprünglich gar net unanständig gemeint, i hab erst nachher gesehen, WIE man das auffassen kann :o

ich habs eh schon mal gesagt, aber im tiefsten herzen bin i die unschuld vom lande :angel:

was ist jetzt - neuer bademeister, neues glück?
oder magst keinen mehr?

*prust* mein mann liest hier scheinbar heimlich mit und meinte grad per sms..."warum meldest du dich in einem hundeforum an, wenn du dann eh nur blödsinn schreibst?"

Na i mag koan Bademeister - is ja a Mann und mit de hat nur des Gscherr.
Na i hoff, dass meine Buam und mei Mann und überhaupt gar niemand von meine Bekannten da irgendwann amoi mitlest.

Soll ich's ändern? (deine Frage) - na loss steh (nein, lass es stehn und ändere es nicht, meine Antwort) :D Tuat da de Hitz nit guat hm? *tätschel*

Und des is "nur" a Hund :eek: I werd immer Single bleiben (du bleibst aber trotzdem Schwiegermami :D)

Du meine Buam san eh net so mimosenhaft erzogen. Dein Zukünftiger hat sich amoi an Nagel durch die Hand gestoßen und ich war der Meinung, das ma dafür koan Dokta braucht.

Ha, des is ja geil: da roman liest da mit?:D:D:D

Da daniel hat sie wenigstens glei angemeldet, aber heimlich mitlesen? *tststststs*:cool:

Du meine Buam san eh net so mimosenhaft erzogen. Dein Zukünftiger hat sich amoi an Nagel durch die Hand gestoßen und ich war der Meinung, das ma dafür koan Dokta braucht.

Omg... i brauchat dafür a kan Doc... i würd anfoch umfallen... und irgndwann wieder erwachen (und daun is eh scho ois wieder guat) :D

I geh a nur zum Doc wenns scho org weh tuat... :cool:

Oben