Hallo aus der Schweiz

Sol

Neuer Knochen
Hallo
ich lese hier bereits seit einiger Zeit mit und möchte mich heute auch mal kurz vorstellen.
Mein Name ist Susanne und ich komme aus der Schweiz. Hunde begleiten mich seit ich denken kann und ein Leben ohne sie ist unvorstellbar für mich. Sie faszinieren, erstaunen und erfreuen mich immer wieder aufs Neue :) .

Lieber Gruss
Susanne

Und das sind meine beiden wunderbaren Fellnasen Lupa und Shiva:

akvuugldp1ubxzg5t.jpg
 
Die zwei sind ja wunderhübsch und das Bild klasse.

Aber erst einmal herzlich Willkommen im Forum und viel Spaß :)
 
hey,

herzlich willkommen :) "kennen" uns ja schon aus einem anderen hundeforum, bin totaler fan deiner bilder.. bitte zahlreich posten!!! :D

liebe grüße
nice mit aris ;)
 
Sälü Susanne härzlich willkomme...vo wo chunnsch genau?auso mir schwiitzer fröie üs natürli ganz bsunders we meh vo üs chöme......viu vergnüege bim tegschte u hiuf nis chli....P.S welem Hockey team hiufsch?
 
Viel spaß und willkommen - ich liebe die schweizer!!!!! übrigens: tolle hunde, megatolles foto!!!!! freu mich auf mehr......
 
yupi schön en neui schwiizerin.. :)
herzlich willkomme im forum!

ah ja würklich schöni hünd..

scho guet corindli gäll.. ;)
 
Vielen Dank euch allen für die nette Begrüssung :).

Hi Alina, freut mich ein "bekanntes Gesicht" hier anzutreffen. Ich werde bestimmt demnächst ein paar Fotos einstellen, da müsst ihr durch:D.

Lässig, dass no meh Schwiizerinne do si.
Baenzu, i wohne sehr ländlich u ruhig i dr Hügel vom Züri-Oberland. Isch nume ä ganz ä chliine Wiiler oberhalb vo Wald. U vo wo chömmed ihr?
Ohje, i ha null Ahnig vo Hockey. I säg jetz eifach mal Bärn (schpiele diä überhaupt?), well i lang im Berner-Oberland glebt ha u d'Berner uh gärn ha.

Lieber Gruss
Susanne
 
ah das tönt ja sehr schön, ich bin ursprünglichi zürcherin wohnhaft im aargau.. ;)
ja bern gits leider... ;)
 
Oben