Schweizer hier?

Kimi

Super Knochen
würd mi mal wunder neh öbs au öpper us de schwiiz da het zum eventuell mal go laufe oder so... :)

jetzt musst du nur noch schweizer deutsch lernen... :D

wie heisst denn das dorf wo du bist? bin auch ab und zu im bernbiet wegen dem sport von meinem mann...

jetzt musst du nur noch schweizer deutsch lernen... :D

wie heisst denn das dorf wo du bist? bin auch ab und zu im bernbiet wegen dem sport von meinem mann...

Lesen und verstehen kann ich es ja schon, okay am verstehen hapert es noch etwas. Und selber sprechen versuch ich immer, aber die bösen Schweizer lachen mich dann immer aus :D

Das Dörfken liegt bei Solothurn in der Nähe.

Liebs Grüessli,
Nadine

Lesen und verstehen kann ich es ja schon, okay am verstehen hapert es noch etwas. Und selber sprechen versuch ich immer, aber die bösen Schweizer lachen mich dann immer aus :D

Das Dörfken liegt bei Solothurn in der Nähe.

Liebs Grüessli,
Nadine

Nadine nimm mich mit in die Schweiz ich pack Ö und D nimma .... :rolleyes:

ah cool tatsächlich na en aargauer isch ja witzig.. :)
birrhard chamer glaub na guet use oder liggi da falsch?
ich ghöre scho fascht zu de luzerner fraktion, über mir hinder mir vis a vis über all luzern.. :rolleyes:

Berrfäud ;) ! Mer chöi do guet use, jo! Em BF bem Flogplatz esch super, hender mer grad de Waud...!

Liebe Gruess Pascal met Finja

@Nadine u Eva, Wär bei der WG dabei!! :D Inem riiiiisen Bauernhaus mit genug Platz für die Hundis!!! ;)

@Teddy, Aargou vor ever (oder so) :D

los min liebe alpemaa.. de teddy isch usgwanderet, also ischer doch en verröter oder? au wenner het welle go entwickligshilf leischte.. ;);)
ebe genau das hani übrigens gmeint wägem flugplatz ich han ghört dasmer döte super use chan..

klaar zelled die au wo da schaffet... :)

Oben