Hallo liebe Österreicher...

Kimi

Super Knochen
Habe mich anfang Woche hier registriert, da dass wirklich die einzige interessante Hompage war die ich gefunden habe obwohl ich aus der Schweiz komme freue ich mich immer wieder hier die super Beiträge zu lesen.
Mein Name ist Esthi, ich wohne mit meinem Mann im schönen Kanton Aargau, wir haben eine Maremmano Hündin, eine Podenco Hündin, zwei Katzen, AC und DC und eine Zwerghamsterdame die Daisy...

Liebe Grüsse aus der Schweiz von der ganzen Bande...:)

Aufgewachsen in Gränichen, gewohnt dann später mal in Aarau, Kölliken, Suhr, Seon....

Werde wahrscheinlich eh demnächst wiedermal vorbeischauen im AG, dann nehm ich teddy mit....

lg andre

isch ja cool hey, ich schaffe in seon.. :cool: ufgwachse bin ich in seenge.., gräniche hani au scho gwohnt!
gits ja gar nöd... :D

freue mi natürlich dases na en schwiizer da ine het..
aber ich chan mer vorstelle dases döte au genial isch wod jetzig wohnsch!

jo gsesch, die wält esch chliii....

do in Steyr esch es secher au ned schlächt. En schöni stadt veu bärge ond högel, en träum zom Bike und natürlich met em honfd go läuffe...

aber d`schwiiz vermess ich scho chli, vorallem die kollege und co. ....
darum freu ich mich emmer weder wenn ich of bsuech ben...

Seit 4 Johr ben ich jetzt do....

lg andre

ja das glaubi dir sofort östriich mues genial sii zum ebe so i de landschafte ume hänge.. :) das isch das wo mir e chli fehlt bi eus, es gitt ja scho au schöni ort aber ebe mir göhnd jetzt meischtens mit em auto neumets ane womer d'hünd so richtig chan use lah, da isch eifach mittlerwiile scho alles so verbauet dasd zerscht muesch en halb stund laufe bisd überhaupt irgendwie chasch d'hünd ustobe lah und denn hets immer na mega vill lüüt, aber ebe was wetsch gäll, mir gfallts ja suscht scho sehr guet da... :o
wieso bisch denn du überhaupt übere gsiedlet?? :confused:

Ha ich kann euch verstehen :D :)
(naja, oft in Vorarlberg sein macht sich irgendwann bezahlt, dann versteht man sogar die Schweizer ein bisserl ;) )

Willkommen im Forum :)

has xeh danke.. aber du bisch ja immer scho wieder offline wen ich da bin, :rolleyes: han der zrugg gschriebe und ich hoff es isch acho, irgendwie hani nöd ganz gwüsst öbi das richtig gmacht han...

schöns öbeli, lg zrugg!

Oben